Artikelen & Tips

meer productiviteit
Meer productiviteit

Meer productiviteit

Meer gedaan krijgen in minder tijd. In veel gevallen moeten we – noodgedwongen – steeds meer doen in minder tijd of met minder mensen. Het lijkt soms onmogelijk, maar dat is het meestal niet. Hoe kun je dan de beschikbare tijd zo effectief mogelijk benutten? Een...

Lees meer
Luisteren
Je luistert niet!

Je luistert niet!

Communicatie bestaat uit zenden en ontvangen. Het lijkt zo eenvoudig als we het over praten en luisteren hebben, want dat doen we toch iedere dag? Thuis, bij de sportclub, op de werkvloer met collega’s en cliënten. Hoe komt het dan toch dat het zo vaak misloopt in...

Lees meer
Samenwerken
Effectief Samenwerken

Effectief Samenwerken

Regelmatig komt in gesprekken met leidinggevenden naar voren dat de samenwerking binnen het team beter kan. Het loopt niet soepel, de communicatie laat vaak te wensen over en tot overmaat van ramp groeit het aantal klachten van klanten. Na enig doorvragen blijkt...

Lees meer
Ja, ik wil de nieuwste artikelen en tips ontvangen.